2013. május 7., kedd

Újraszoknyák

Persze nem vagyok még eléggé rutinos blogger, így megint csak akkor jutott eszembe, hogy le kellett volna fényképeznem a kiindulási ruhadarabot, amikor már késő volt. Így a nyájas olvasó fantáziájára van bízva a dolog: tessék elképzelni a következő kép alapján, hogy milyen is lehetett a szoknya, amit elfeleztem.


Segítségképpen: a felső szoknya derékrésze az eredeti maradt, csak gumit cseréltem benne, egyrészt mert kilazult, másrészt mert 14 éves derékra volt megvarrva, nem az én 5 éves nádszálaméra. (A gumicsere miatt sajnos a visszahajtást fel kellett bontanom, mert az öltések egy csomószor a gumin keresztül mentek.) A felső szoknyán a farkasfog és az alsó világoskék fodor az én művem. A farmeranyag folytatódott a másik szoknyában, amin csak annyit változtattam, hogy behúztam derékban és gumiházas derékrészt varrtam rá.


Ez lett Violáé. A szalagocska helyén eredetileg "farmermadzag" volt masnira kötve, ezt rövidebbre vágtam és a két végéhez hozzávarrtam a masnim két végéhez, amit aztán behúztam a csőbe (vagy minek nevezzem azt a valamit ott).


Persze a közelebbin se látszik tisztán, hogy hogyan van, mindegy.

Így állt Violán (mutatja a masnit):


Azt mondta a drága, hogy nem gondolta, hogy ilyen szép lesz. Azt hiszem, a kék fodor nyerte el ennyire a tetszését.


A másikat nem kellett túlvariálnom, a hímzés önmagáért beszélt, miatta volt muszáj végre megcsinálnom ezt az átalakítást. Csak annyit teszek még hozzá, hogy mivel nem akartam a szoknya hosszából túl sokat elvenni, a derékrész két keskeny csíkból van összevarrva (az eleje meg a hátulja), amit levágtam csíkot, azt elfeleztem, így kissé szűk lett a dereka, de szerencsére Emma nagyon karcsú még és fel tudja húzni, de lehet, hogy 5 év múlva már nem tudja miniszoknyaként hordani.

Használatban:


Nem sikerültek túl jól a függőfolyosón a lemenő nap fényében készült fényképek, de azért teszek ide még egy közöset is a két farmerszoknyás lányról.


Ja, és persze a kukacolós címkék:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése