2013. június 10., hétfő

Blogszületésnapi ajándék

(A megjegyzés írásához nem kell regisztrálni!)
Rájöttem, hogy már 3 éve kezdtem el a blogomat. Az első bejegyzésem (még a régi oldalon) 2010. június 12-én született. Aztán észrevettem, hogy itt, a blogspoton 2012. június 14-én írtam az első tényleges bejegyzést. Úgyhogy akárhogy is nézem, a héten van a blogom születésnapja: hogy az első vagy a harmadik, már részletkérdés.
A jeles esemény alkalmából szeretném megajándékozni az olvasóimat. Pontosabban egyet közülük. Úgyhogy csinálok egy sorsolást, mint időnként minden valamirevaló blogger ;-)
Ez a neszeszer lesz az ajándék:


A szemfüles olvasók azt mondhatják: ez ugyanolyan, mint az előző bejegyzésben szereplő. Pedig dehogy :-)

Más a bélése:

Ezen a kifordított bélésű képen talán jobban látszik a rózsás anyag:


És ebben az esetben nem felejtettem el bevarrni a cimkémet!!! Azt pedig már csak a vájtszeműeknek (bocsánat a képzavarért) mondom, hogy ezen sötét színű cérnával van a cipzárnál a letűzés, míg a másiknál krémszínű volt.


Na szóval ezt a neszeszert nyerheted meg (tegeződjünk, jó?), ha írsz egy megjegyzést ehhez a bejegyzéshez és szerencsés leszel. Szombaton (június 16-án) délig fogom figyelembe venni a megjegyzéseket. Az időpont magyarázata, hogy - mivel nem tudom, hogyan lehet ide valami véletlenszám-generátort varázsolni - az ötöslottó szombaton kihúzandó számai közül a legnagyobb alapján fogom kiszámolni a nyertest. A legnagyobb számot elosztom a megjegyzések számával és az egész számú osztás utáni maradék (vagy hogy mondják ezt) lesz a nyertes sorszám. Ha maradék nélkül osztható, akkor az utolsó megjegyzést író nyer. Vasárnap megírom az eredményt.

Akkor hát boldog születésnapot! ... és várom a megjegyzéseket.

9 megjegyzés:

  1. Akkor átteszem ide Sirokai Mária FB-os hozzászólását is: Ha itt írok, akkor is érvényes? Ügyes vagy, de azt hiszem, ezt már többször írtam. :)

    VálaszTörlés
  2. Köszi Moncsa!
    Újra, röviden: szeretem a virágos mintákat, a csipkét, a neszeszert, szóval fáj a fogam erre a csinos darabra, ami mind a három kategóriának éppen megfelel:-)
    Boldog blogszülinapot!

    VálaszTörlés
  3. Boldog születésnapot, blog!
    Hát a sorsolást nem sikerült megértenem, de azért remélem, nekem kedvez a szerencse.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm!
      Biztos én írtam le érthetetlenül... Szóval tegyük fel, hogy lesz 10 megjegyzés (az én válaszaim nem számítanak). És mondjuk az ötöslottón ezeket a számokat húzzák ki: 5, 12, 34, 59, 83 (remélem, nem ezek lesznek, mert akkor szidom magam, hogy nem játszottam...). A legnagyobb a 83. Ha 83-at osztjuk 10-zel, akkor 8 az eredmény (ez nem érdekes) és marad 3. És ez a 3 a lényeg: a 3. megjegyzést író nyer. Az ötöslottó csak segít, hogy legyen egy véletlenszerű szám, az osztás azért kell ebben a formában, hogy olyan számot kapjak, ami nem nagyobb, mint a megjegyzések darabszáma. Mert ha a megjegyzések számával osztok valamit, akkor a maradék (ami már nem osztható), biztos, hogy kisebb, mint amivel osztok (megjegyzések száma). Huh. Így már világos?

      Törlés
  4. Boldog szülinapot! Nagyon tetszetős ez a neszeszer, örülnék neki :)

    VálaszTörlés

  5. Szia Móni!
    Nekem is nagyon bejön a blogod, es csak ámulok es bámulok, milyen ügyes dolgokat készítesz. Csak azt nem tudom, mikor van erre Neked időd 3gyerkoc mellett??? :)

    VálaszTörlés
  6. Szia Mónika!Nagyon nagy örömmel szeretettel készíted a "szömszöszeidet",és én ezeket ámulattal nézegetem!Kicsi lánykáid mellett, jó hogy örömödet leled ebben!Sok szép alkotást kívánok még!puszó:Andu

    VálaszTörlés
  7. Elképesztő, mikre van energiád! Igaz, én meg a sütés-főzésre pazarolok hihetetlen időket...
    :)

    VálaszTörlés