2013. március 12., kedd

Mindentelnyelő táskák

Varrtam már jó nagy táskát korábban, az a Decathlonos golyós szatyor alapján készült. Imádtam/imádom, egyetlen bajom vele, hogy néha szerettem volna keresztbe tenni a vállamon, hogy ne csússzon le, de ahhoz nem elég hosszúak a pántjai. Aztán megláttam a játszótéren egy ismerősön egy olyan táskát, amilyenre pont szükségem van, rögtön lecsaptam rá, kölcsön kértem mintalevétel céljából. Ennek mondjuk már vagy egy éve, de ami késik, nem múlik, és bár csak most varrtam meg, most viszont egyszerre kettőt varrtam. Mert hogy béleltnek indult, aztán menet közben meggondoltam magam, de addigra már kiszabtam mindkét anyagból, hát megvarrtam mindegyiket.
Az egyik vékony kordbársonyanyagból készült, ennek a szélét egyszerűen beszegtem interlock-kal és egyszer visszahajtottam.


Így néz ki rajtam:


A másik vízálló anyagból van. Mivel ez az anyag cseppet sem rugalmas, nem lett volna szép az ívelt rész visszahajtva, így kénytelen voltam ferdepánttal körbevarrni. Ami persze nem annyira baj, mert szerintem eléggé feldobja a táskát.


Akcióban:


2 megjegyzés:

  1. Szia! En is ilyen taskat szeretnek varrni, de elkepzelesem sincs h hogyan szabhatnam jol. Ha nem nagy gond lerajzolnad az elemeket, kicsiben is teljesen jo lenne. Elore is nagyon koszi! Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Látom, megtaláltad a végén a szabásmintát, de jogos volt a megjegyzés. Mindjárt javítom a bejegyzést hogy innen elérhető legyen a szabásminta.

      Törlés