2013. május 9., csütörtök

Laptoptok

Az én drága uramnak varrtam még a névnapjára. Hogy ne a régi kevésbé igényesen szabott polártokban hordja a gépét.


A merevítéshez vékony szivacsot használtam, amit még régen a 390-es boltban vettem (sajnos csak 1 métert). Pedig nagyon hasznos dolog, a boszorkánysapkához is ezt használtam. Ja, arról se tettem még fel képet... A zöldes anyag munkaruhavászon, a mei-taihoz vettem még korábban. A bélés sötétbarna, mint a csík az elején. Sokat meditáltam előtte, hogy hogyan varrjam meg a külső anyag-bélés-cipzár viszonylatot, aztán végül egy egyszerű megoldást választottam: interlockkal összevarrtam a három réteget mindenféle kifordítás meg egyéb nélkül, aztán összevarrtam az elejét és a hátulját az oldalával, nem cifráztam a dolgot.

 
A cipzárt Anyutól zsákmányoltam, nem tudom, újrahasznosított-e vagy csak egyszerűen a rakogatásban kopott-e meg a húzója, de a célnak most tökéletesen megfelelt.
 


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése