2013. szeptember 20., péntek

Mobiltelefon-tartó töltéshez


Elkezdődött az iskola és 3 hétnek kellett eltelnie ahhoz, hogy végre valamit feltegyek ide. Persze ezt sem most varrtam, hanem még augusztusban. Akkor láttam a neten ezt az alkalmatosságot, és elhatároztam, nem várok, mert eltűnik a lelkesedésem: rögtön, első felindulásból leültem és megvarrtam.

Nem tudom, másnak szokott-e gondot okozni, hogy hova tegye a mobiltelefont, miközben a falon itt-ott lévő konnektorba van bedugva a töltő. Ez a probléma nincs többé, mert itt a töltéshez használható mobiltelefon-tartó! - mondanák a tévéreklámban :-) De szerintem tényleg jópofa dolog...


Az egész tkp. egy zseb, aminek a tetején van egy lyuk, így rá lehet akasztani a töltő "nyakára". Felülre a visszahajtásba a neten hurkapálcát olvastam tenni, de én tartottam tőle, hogy az könnyen törik, és mivel vannak itthon vacak színes ceruzáink, inkább azok közül választottam egy megfelelő hosszúságút.


Két téglalapból készült, amiket először a lyuknál kellett összevarrni és kifordítani, így lett szép a lyuk. Máshol egyébként olyan megoldást is láttam, hogy a lyuk készül el utoljára és egyszerűen sűrű cikkcakkal körbevarrják, mint egy gomblyukat. Legközelebb úgy is kipróbálom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése