2013. augusztus 29., csütörtök

Most pedig sok-sok virág


Korábban már szóltam ezekről a horgolt virágos csatokról, a horgolás mikéntjét is leírtam. Azóta viszont készült még néhány, így gondoltam, pár újabb kép nem fog megártani senkinek ;-) Szinte minden barátnőmnek lányai vannak, és mivel készültünk ide-oda látogatóba, gondoltam, jó ajándék ez a kislányoknak, így elhatároztam, hogy ha éppen szabad a kezem, nem tétlenkedek - beszélgetés közben, játszótéren gyártottam a kis virágokat (azóta még több van, amióta ezek a képek készültek :-) ). ((Timiéknek is viszek, ha végre eljutunk))


Készültek a kislányok kedvenc színeiben (fent), de azért a biztonság kedvéért (na meg mert meguntam a rózsaszínt és a lilát) horgoltam más színűt is (lent). Hanna pl. a türkizt választotta, és mint kiderült, van egy ruhája, amihez nagyon jól passzol - aztán elúszott a Dunában, de amíg náluk voltunk, újat horgoltam, oda is vittem a gombolyagaimat :-)


A virágos rét:


És hátul a rávarrt csatok:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése