2013. augusztus 3., szombat

Egy óra és egy szalvéta találkozása

Trilla megkért, hogy díszítsem ki neki szalvétával az IKEÁ-s óráját, mert nem talált olyan színűt, amilyet szeretett volna.



Kéket vagy sárgát akart. Találtam ezt a - szerintem - nagyon szép szalvétát a KIK-ben.



Trilla jóváhagyta, úgyhogy már csak idő kérdése volt, hogy elkészüljön a mű. Na nem mintha annyira sokáig tartott volna megcsinálni, hanem nehezen ültem le hozzá, mert az óra alakja miatt kicsit tartottam a feladattól. Aztán amikor nekiálltam, kiderült, hogy egyszerű ráragasztani, csak a megfelelő méretű kört kellett kivágnom a szalvétából. Dekupázsragasztóval rásimogattam és kész:


Az egyik kép vaku nélkül, a másik vakuval készült, egyik se az igazi, valahol a kettő között van a rendes színe.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése