2014. október 9., csütörtök

A WU2-s flakon új élete

Vanda mondogatja egy ideje, hogy ő is szeretne kosarat a futóbiciklijére. Olcsót nem láttam mostanában, drágát meg nem veszünk...

Ma viszont homlokon csókolt a múzsa, és amikor hazahoztam az oviból, körülnéztünk, milyen kiürült flakonunk van.

Ezt találtuk:


(Persze a figyelmes szemlélő kiszúrhatta, hogy ez egy teli flakon :) Igen, mert szokás szerint elfelejtettem lefényképezni a kiindulási állapotot, viszont van egy teli flakonunk is.)

És ez lett belőle:


Recés késsel vágtam félbe, aztán a konyhai ollóval igazítottam ki a szélét. Vanda pedig kidíszítette lakkfilccel. Lyukasztóval két lyukat csináltam rá, és drótot is találtam a kamrában a rögzítéshez.

A nővéreiért menet már bele is tette a kis pónit.


Oldalról:


Teljes a felszerelés: csengő, kosár és duda.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése