2013. november 3., vasárnap

Éjféli mulatság 2.0

 
A Levinek készült után csináltunk egy újabb - tökéletesebb :-) - darabot.

A tábla alapja most vastagabb papír volt, úgynevezett szürkelemez. Ennek a szélét, ahol nem takarja a kastély, körbefestettem fekete akrilfestékkel.



Két darabból készült, hogy félbe lehessen hajtani. A két darabot pedig a hátulján pamutszalaggal ragasztottam össze, sima hobbiragasztót használva.


A kastély alaprajzát (az előző hasonló témájú bejegyzésből letölthető a rajz) öntapadós papírra nyomtattam ki, hogy szebben fel tudjam ragasztani a szürkelemezre.
Emmával együtt színeztük ki, ami kifejezetten jót tett a táblának, mert ő bátrabban bánt a színekkel, én túl konzervatívan színeztem a múltkor.

 
A konyha kockakövét én rajzoltam meg és színeztem ki, még egyszer nem biztos, hogy megcsinálnám...


 Emma a fürdőszobába divatos nagyméretű járólapot rajzolt :-D


Hogy, hogy nem, csak néhány szobába rajzoltam meg a parkettát. Vajon miért? ;-)


A vadászterem tigrise és oroszlánja:


A pince bejárata Emma élénk színeivel:


Felragasztva:


A múltkor csak egy sima dobókockát alakítottam át, most viszont Anyukám hozott nekem fakockákat, úgyhogy tudtam méretes dobókockát készíteni. Egyetlen szépséghibája a dolognak, hogy először le kellett csiszolnom a festéket, ami smirglipapírral nem 2 perc volt... A sarkokat is lecsiszoltam, hogy igazi dobókockaformája legyen, így jobban gurul. És aztán fehér lakkfilccel rárajzoltam Hugót, alkoholos filccel pedig az arcát és a pöttyöket.


A szellembábu ugyanúgy készült, mint az előző változatban, keményítős vászonból.


Szintén Anyunak köszönhetően volt hozzá megint egy rakás bábum, amiket most egy IKEÁs jól lezárható zacskóba tettem.


Készült hozzá doboz is: hullámpapírból szabtam ki, tűzőgéppel rögzítettem a sarkoknál és Emma csinálta meg hozzá a személyre szóló feliratot (a papír ennél is öntapadós).


A teljes kész játék:


És még egyszer utoljára:


Játékszabály és pontosabb leírások (dobókocka, szellembábu, miegymás elkészítése) az első Hugóról szóló bejegyzésben vannak.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése