2013. november 2., szombat

Kosarak a gyümölcsöskerthez

Végre elkészültek a gyerekekkel közösen készített gyümölcsöskert társasjátékhoz a kosarak! Iskolában, nev.tan.-ban várakozva horgoltam őket.



Az elsőt csak úgy "saccperkábé" csináltam, aztán a többit próbáltam - több-kevesebb sikerrel - ugyanakkorára.


Az alja nagyjából egy lapos kör, hogy ne boruljon fel, az oldala meg egyenes.


A pontos "receptje" így néz ki:


1. sor: 6 láncszemből gyűrű
2. sor: 2 láncszem sormagasításnak, 14 vagy 15 egyráhajtásos pálca (nem sikerült egyformán, ezért lett kettő kicsit kisebb, kettő kicsit nagyobb)
3. sor: 2 láncszem sormagasításnak, minden szembe 2 egyráhajtásos pálca
4. sor: 2 láncszem sormagasításnak, minden 1. szembe 1 egyráhajtásos pálca, minden 2. szembe 2 egyráhajtásos pálca
5-7.sor: 2 láncszem sormagasításnak, majd minden szembe egy egyráhajtásos pálca
8. sor: 1 láncszem sormagasításnak, majd minden szembe egy "sima" pálca
Fül: egy láncszem sormagasításnak, majd 2 pálca, következő sor ugyanígy addig, amíg kellő hosszúságú nem lesz a fül (ezeket nem számoltam). A végén hagytam 10 cm fonalat, és azzal ráöltögettem a kosár túloldalára a fül végét.

Színek szerint elpakolva a gyümölcsök:

Itt pedig a szüret után :-)



És végül az immáron teljes társasjáték, még egy pont megfelelő méretű fadobozt is sikerült találnom neki:


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése