2013. március 8., péntek

Tornazsákba csomagolva

Ezt az ötletet egyszer már elsütöttem (jaj, mondunk ilyet?) egy éve, amikor egy ovistárs születésnapjára vittünk pókemberes labdát és nem tudtam, mibe csomagoljam. Találtam piros és kék anyagot, olyan pókemberes színűt, gondoltam, varrok belőle egy zsákot, aztán mondom jó lenne a zsákra valami pókemberes dolog (képet internetről letölt, kinyomtat, kivág, textilfilccel átrajzol). Na, a végén a kisfiú kedvenc tornazsákja lett belőle.


Az unokatesóknak karácsonyra kirakókat (népszerű nevén puzzle) vittünk, és idén karácsonykor már a lakáson kívül se akaródzott papírba csomagolt ajándékot adnom (környezetvédelem, meg fáj a szívem a sok szép papírért), úgyhogy varrtam a dobozoknak egy-egy tornazsákot, ami ugyebár önmagában is ajándék, nem csak csomagolás.


Az iskolás nagyfiúnak valami komolyat, névvel ellátva (szabad gépi tűzéssel írtam):


Az ovisoknak meg persze az óvodai jellel:


A repülőt szabad gépi tűzéssel "rajzoltam", házikós anyagom meg volt, csak ki kellett vágni.

Szép katonás rendben várták a karácsonyt:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése