2014. április 28., hétfő

Hello, Kitty!


Én magam nem rajongok érte, az ovis kislányok viszont nagyon, így esett, hogy varrtam egy hello kittys táskát. Viola névnapi buliba vitte ajándéknak. És modellt is állt vele.
Az ötlet és a szabásminta Ashley blogjáról (Make it and love it) származik, de igazából ez nem az ő műve, hanem egy vendégbloggeré (Grandma's chalkboard).

Kifordítható, ha akarom, világoskék N betűvel (Noncsi kapta)...



...ha akarom, rózsaszín cicás.



A kifordíthatóság mellett szerettem volna valami zárat tenni rá (ez az eredetiben nincs), a gomb mellett döntöttem, az mindkét irányba működik.





A címke már csak a vége felé jutott eszembe, így nem a táskákra/neszeszerekre jellemző helyen, az oldalvarrásban van, hanem itt:


A hello kittys applikáció kihívás volt, főleg a szemeket megvarrni, de mindenképpen géppel szerettem volna. Pár öltésenként állítani kellett a cikkcakk szélességét. A bajusz már egész könnyű volt a szemek után.


Lehet simán vállra tenni...


...vagy keresztbe is, hogy ne csússzon le.


Nagyon jó volt varrni, talán nem ez lesz az utolsó ilyen táskám (bár a következő biztos nem hello kittys lesz ;-)




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése