2014. február 16., vasárnap

Farsangi előkészületek


Némi bizonytalanság után egyhangúlag úgy döntöttek a nagyok, hogy balerinák lesznek a farsangon. És milyen jó, hogy az egyik az óvodában, ahol délelőtt, a másik pedig az iskolában, ahol délután van a farsang. Így még az sem okoz gondot, hogy - mekkora ennek a valószínűsége? - ugyanazon a csütörtöki napon lesz mindkettőnek a farsang. Mármint nem okoz gondot, hogy egy jelmez készül a két lánynak...
A lényeg ugyebár a tüllszoknya, ami már készen van:


3x2 rétegből áll: 3 darab 3 méteres, a szoknyahosszhoz (nálam 31 cm) képest duplaszéles csíkot ráncoltam be a közepénél végigvarrva, így lett egy darabból 2 réteg. (Persze előtte összevarrtam a csíkok két végét.) Aztán felvarrtam a 3 darabot egy gumira úgy, hogy közben nyújtottam a gumit, mert a ráncolással olyan bőre csináltam a derekat, hogy könnyen le-fel lehessen húzni, a gumi meg persze kicsit rövidebb, mint a derékbőség. Sűrű cikk-cakkot használtam a gumira varráshoz.


Mihelyst elkészült, kezdődhettek a táncmozdulatok.



Majd később jövök a teljes jelmezzel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése