2012. december 20., csütörtök

Adventi koszorú - ez is energiatakarékosan

Ami az adventi koszorút illeti, hát, nem siettük el a dolgot. Advent első vasárnapján mondtam a lányoknak, hogy csináljuk meg, és előszedtem mindent, ami csak eszembe jutott, hogy felhasználható hozzá.
Szerencsére megvolt a tavalyi alap és még a gyertyatartó kis tüskéket is megtaláltam. Gyertyám persze megint nem volt semmi extrás, úgyhogy előkerült a szokásos háztartási gyertya és a méhviaszlap, a kettőből lettek ezek a jó kis méhviaszgyertyák, Emma és Viola is ügyenesen tekerte fel a gyertyára a lapot.
Örökzöldágaink nem voltak, semmi ilyesmi nincs a kertben, viszont találtam egy zacskóban egy csomó masnit, ezeket évekkel ezelőtt csináltam a karácsonyi csomagokra és szerencsére gondosan elraktam őket. Úgyhogy ezekkel raktuk tele a koszorút. Felkerültek a tavalyi koszorúról eltett megdrótozott tobozok is, aztán még pár fahéjat rákötöttem, és kész is volt. És hogy ne látszódjon a tányér közepe, meg ha már úgyis megtaláltam őket a kreatívos dobozaim egyikében, beleszórtam pár hosszú tobozt és a mákgubókat. Anyu a következő hétvégén hozott narancskarikákat, azzal is megszórtuk, így lett a végén ilyen "dús".
A gyertyákon látszik, hogy elfelejtettem frissiben lefényképezni.



Egy-egy kép innen-onnan, hogy minden masni látszódjon :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése