2013. október 6., vasárnap

Ha rövid a nadrágod, toldd meg egy fodorral!


Tavaly ősszel varrtam Emmának két nadrágot. Előrelátóan jó nagy felhajtást csináltam, hogy annak idején legyen mit leengedni. Eltelt egy év, megnőtt a lány, leengedtem a felhajtást... és kiderült, hogy az egyik nadrágon nem hajtottam fel eleget. Hm. Olyat már csináltam, hogy rávarrtam egy csíkot egy nadrág aljára, de most valami mást, valami kevésbé kényszermegoldásnak tűnőt akartam.
Mivel Emmának a lila a kedvenc színe, előkotortam az újrahasznosításra szánt ruhák közül egy lila mintás hosszúujjú pólót (amit persze csak utólag jutott eszembe lefényképezni), és felszabtam.


A legalja, ami el van tisztázva, lett a nadrágnak is az alja, aztán vágtam még négy 4 cm-es csíkot, beráncoltam, felvarrtam, és ez lett belőle:


A pólóanyag nem bomlik, így a fodrok szélét nem kellett eltisztázni, és mivel egyszerűen körben levágtam a pólóból, a rövidebb oldalukat nem kellett összevarrni.

Hogy ne csak alul legyen valami lila, még egy kis virágot is rögtönöztem a zseb fölé:


Emmának tetszik, egy osztálytársanyuka azt hitte, bolti, úgyhogy a projekt elérte célját.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése