2014. október 11., szombat

Újrahasznosítható csomagolás újrahasznosított anyagból - avagy a vakond találkozása az ikeás árnyékolóval

Bocsánat a fárasztó címért, de fáradt vagyok :-P


Emma szülinapra ment, és az ajándéknak kellett valami csomagolás. Réka, a születésnapos nagy Kisvakond-rajongó (kapott már 2 éve kisvakondos párnát tőlünk, tavaly pedig neki ebből a vakondos anyagból csináltam a szütyőt), és volt még a vakondos anyagból, hát gondoltam, abból kellene valami szatyorfélét csinálni az ajándékhoz. Ja, a vakondos anyag az egy gyerektakaró-huzat, de az én gyerekeim nem használnak takarót, csak plédet, ezért hasznosítom ily módon az anyagot. Nagyon vékony anyag, kellett valami merevítés, de nem találtam a felvasalható közbélést, viszont keresés közben a kezembe akadt az az árnyékolópár, amit egyik kedves sógornőm selejtezett le beköltözéskor. Két anyagból, egy vízlepergetőből és egy sima pamutból van összevarrva, én is együtt használtam a két anyagot.

Meditáltam kicsit, hogy hogyan oldjam meg a külső anyag és a bélés kapcsolatát, végül amellett döntöttem, hogy színt színre téve összevarrom őket alul és kétoldalt, majd kifordítom - ettől eltűnnek az anyagszélek, és szebb lesz belülről nézve is.


Le is tűztem a bélést, hogy a vékony külső anyag kevésbé mozogjon el (ha már egyszer a vasalható közbélést nem találtam meg). És aztán egyszerűen összevarrtam a táska oldalát és alját, meg kialakítottam némi szélességet a sarkoknál. Ja, és a vakondos anyagot a tetején hosszabbra hagytam, hogy vissza tudjam hajtani.


Az árnyékolóból lett a füle is, az strapabíró.



Hosszú fület csináltam, hogy vállra lehessen akasztani.


Ráadásnak még egy kép, az egyik ajándék, ami belekerült (ezt Emma készítette egy youtube-os video alapján):


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése